SISEHINDAMINE

Sisehindamine on Peetri koolis pidev protsess, mille eesmärk on tagada õpilaste arengut toetavad tingimused ja haridusasutuse järjepidev areng. Selleks selgitatakse välja asutuse tugevused ning parendusvaldkonnad, millest lähtuvalt koostatakse Peetri kooli arengukava ning arengukava tegevuskava ning õppeaastate üldtööplaanid.
Sisehindamist selle erinevates vormides teostatakse kogu õppeaasta vältel. Andmete kogumiseks kasutatakse tegevuste jälgimist, küsitlusi, rahuloluuuringuid, vestlusi, statistikat, asutuse dokumentatsiooni (sh koosolekute protokollid), töötajate eneseanalüüsi, kooli meediakajastust, õppeasutuse tegevusnäitajaid, mis on kättesaadavad Eesti Hariduse Infosüsteemi kaudu.
Sisehindamise tulemusi arutatakse iga õppeaasta lõpus töötajate sisehindamise seminaril ning kogutud andmed vormistatakse seejärel sisehindamise aruandena. Vt lähemalt dokumendist “Tartu Luterliku Peetri Kooli sisehindamise kord”.

• Õppeaasta 2015/2016; I arenguperiood 2013-2016

Meie haridusasutuse esimest arenguperioodi (2013-2016) kokkuvõtva sisehindamise aruande asemel otsustamise, nii lasteaia kui koolina, koostada tööd Tartu Ülikooli eetikakeskuse konkursitele „Hea kool kui väärtuspõhine kool” ja „Hea lasteaed kui väärtuspõhine lasteaed”. Tööde esialgsed versioonid esitasime mai lõpus 2016 ja lõplikud 1. novembriks 2016, oktoobris külastasid meid konkursi hindajad ning tutvusid nii lasteaia kui kooliga.

Lasteaia töö konkursile “Hea lasteaed kui väärtuspõhine lasteaed”; LISA

9. detsembril Tallinnas toimunud Tartu Ülikooli eetikakeskuse konverentsil “Kooli väärtusvalikud” pälvisime tunnustused Hea lasteaia edendaja 2016 ja “Väärtuskasvatuse lasteaed 2016”. Lasteaeda tunnustati süsteemse ja tervikliku väärtusarenduse, väärtuspõhise juhtimise, lapse arengu ja loovuse toetamise ning läbimõeldud ja sihikindla koostöö eest lapsevanematega.

Kooli töö konkursile “Hea kool kui väärtuspõhine kool”

9. detsembril Tallinnas toimunud Tartu Ülikooli eetikakeskuse konverentsil “Kooli väärtusvalikud” pälvisime tunnustuse Hea kooli edendaja 2016. Kooli tunnustati väärtuspõhise juhtimise, tõendatult väärtuspõhise koolikultuuri loomise, koolimeeskonna toetamise ning lapsevanemate järjepideva ja süsteemse kaasamise eest.

 

• Õppeaasta 2014/2015 sisehindamise aruanne

Lasteaia lapsevanemate rahulolu-uuringu kokkuvõte 04.2015 / Sisehindamise aruande LISA

Põhikooli lapsevanemate rahulolu-uuringu kokkuvõte 04.2015 / Sisehindamise aruande LISA

Töötajate rahulolu-uuringu kokkuvõte 04.2015 / Sisehindamise aruande LISA

Ekspertarvamus Tartu Luterliku Peetri Kooli sisehindamisele 2014-2015

 

• Õppeaasta 2013/2014 sisehindamise aruanne

Õppeaasta 2013/2014 (õppe- ja kasvatusprotsess lasteaias) / sisehindamise aruande lisa nr 3

Õppeaasta 2013/2014 (õppe- ja kasvatusprotsess koolis) / sisehindamise aruande lisa nr 4